Početak decembra i približavanje praznicima su najkomercijalniji deo godine. Kuda god se okrenemo mame nas reklame koje nas podsećaju zašto nam to što prodaju treba baš sada. Vrlo često i ne razmišljamo puno već se prepustimo trenutku. A posle, kada prođe uticaj reklama i realnije razmislimo, shvatamo da je kupovina mogla možda i da sačeka.
Toliko magičan kraj godine – prepun jelki, ukrasa, Deda Mrazova – je marketinški izuzetno agresivan i koristi one naše najniže potrošačke strasti. Izlizane priče o ljubavi, darivanju i novogodišnjem dočeku provereno završavaju posao. Al’ da ne bih izgledao toliko strogo prema ovim pojavama, naglasiću da takođe nemam ništa protiv njih ako ljudi istinski uživaju u njima.
Zato neke države imaju razvijenu tradiciju uličnih božićnih vašara. U našem okruženju Budimpešta, Beč, Prag su destinacije prepoznatljive po tome. Ono što te sve gradove povezuje je jedna posebna poslastica. Ja je znam kao kurtoš kolač (Kürtőskalács), a globalno je poznat kao Chimney cake.
Glavna privlačnost i atraktivnost ovog slatkiša je to što ga peku pred vama i tako vrućeg uvaljaju u neki od sastojaka. Tradicionalno su to bili cimet, šećer i orasi, a danas je ta lista beskonačna.
Šta je moguće sve kombinovati, i kako je i sladoled dobra kombinacija, možete otkriti od pre par meseci i u Chimney baru u Beogradu. Svako može napraviti kombinaciju za sebe, a moj izbor je bila varijanta sa mlevenim bademom. Naš poseban srpski dodatak koji ovde prolazi najbolje je kombinacija plazme i eurokrema.
😍
😍
😍
Bio, probao, super je 🙂
Fenomenalno! ❤️❤️
👌🤩
Svaka cast na kvalitetu!!!