Koliko je reklama jaka i sveprisutna svedoci smo svakog trenutka. Od sufovanja internetom, gledanja televizije, šetanja po gradu…. Na sve strane, non stop. Nemoguće ih je izbeći. Čitave strategije se prave kako bi nas u pravom trenutku “omamili” da se odlučimo za to što baš oni prodaju. Nekada smo svesni te igre, a vrlo često i ne.

E, baš te reklame kojih nismo svesni su i najefektnije. Teško je i gotovo nemoguće odupreti se, jer je u današnjoj komunikaciji sve podređeno tome. Reklamiranju i prodaji. Reklama je toliko moćno sredstvo da je moderan marketing intenzivno uticao na globalne kulturološke promene.

Veliki doprinos takvim promenama dala je i popularna kultura, kroz filmove i medije. Dobar primer za to je i američki burger koji je, takođe, stekao svetsku slavu zahvaljujući tome. Burger ili hamburger, kako se to ranije govorilo, prisutan je na našim prostorima decenijama unazad. Uglavnom se do dolaska McDonalds-a pojavljivao u trafikama koje su manje-više do tada dominantnu pljeskavicu “oblačili” malo drugačije, a mi smo poverovali u to.

Danas je situacija umnogome drugačija. Stasale su neke nove generacije, koje su se očigledno temeljnije pozabavile pričom o burgerima i na taj način izašli na tržište. Novi način posmatranja i profesionalniji pristup poslu iznedrio je danas već dobro poznatu adresu Burger House u ulici Nikole Spasića 3.

Burger od junećeg mesa, srednje pečen sa dodatkom engleskog čedar sira, uz pomfrit i pohovani luk su razlog mog današnjeg dolaska ovde. Od prvog zalogaja sve slične spacijalitete koje sam probao ranije u trenutku zaboravljam. Pun ukus, mekano meso začinjeno po meri, super umak i neverovatno ukusan krompir. Pitam u čemu je caka sa krompirom i saznajem da to nije smrznuti pomfrit, već svež krompir oljušten pre pečenja. Hvala onima koji su smislili burger, a još više hvala ekipi koja se trudi da Beograd u ponudi ima jedan ovakav specijalitet kojim može parirati i mnogo popularnijim i jačim destinacijama.

burgerhouse.rs
Nikole Spasića 3, Beograd

Ukoliko imate iskustvo sa ovim proizvodom ili uslugom, ostavite komentar i ocenite u nastavku, jer na kraju godine biramo najbolje